untunglah diorang

Hi baby :* tit3w nUckkk UpDAtE B3lOgg NiewW ....


Yesss ! tu lah kadet PKBM Udara . Bukan  Polis kay . Sorry tak minat :p
ni gambar dorang pergi perkhemahan kebangsaan dekat Selangor  Semalam baru balik
Aku ada ? takde sbb tak pergi :'( Haaa jealouss gilaaa .
School aku 10 org jea . combine dgn school Aluakar and Muadzam Shah .
ramai gilaa kan ? Ni semua anggota PKBM Udara . Semua Negeri ta silap ;)
memang bestt . aku tak pergi sebab takde no :'(
No tu penting dan amat berharga buat seseorang . Cewahh !

Okay . Ni lah senior-2 akuu . budak laki kena gunting rambut . Baru handsome gituu ;)
yang tak pakai tudung tu Venissha . Dy Iban Kristian . untung dia dpt pergi .
dia sama form dgn aku . dia ad no so boleh lah pergi :')
K nakk tengok Skuad Leader kitaorg tak ? jeng jeng ......

tudiaaaaa . apek mana lah sesat ni kan ? muahaha . Ni lah skuad leader kitaorg ;)
muka mcm cina . tapi melayu . mata mcm nak taknak jea bkakk :P 
HAHAHA ! takpee . tetap handsomeee :)
Okay sebelah apek ni . Staff kitaorg . Staff Fazli . Dia lah yang handle kitaorg .
bagi baju apa semuaaa :) 

Nahh ! gilaa ramai kan ? HAHA ! sumpah best gila aku tengok . jealous tak dpt pergi ;/
Hihi . tahniah dekat anggota PKBM Udara SMK Seri Mahkota .
diorang dah jadi
# Juara Perkhemahan Kebangsaan di Gombak Selangor .
# Naib juara Kawat Kaki Kebangsaan .
# Kawat Kaki Individu Terbaik and Pertandingan Jalan Laju
Hebat lah korang even  kawat kaki selama ni korang juara and tahun ni dpat naib juara tu kira okay lah :)

Memang Awesome lah ! Hebat gilaaaaa :')

Aku makin bangga + sayangg dengan kadet udara sekolah aku :* kbai .